FCParma.com.pl - Jedyny polski serwis o Gialloblu

Wyszukiwarka:
Osób przebywających na stronie: 15 czwartek, 2 grudnia 2021

Panel logowania

Ostatni mecz

Serie B
Parma 0
Brescia1
Stadio Ennio Tardini; 01.12.2021; 18:00

Następny mecz

Serie B
Ascoli-
Parma -
Stadio Del Duca; 05.12.2021; 14:00

Video

Como 1:1 Parma: Skrót

Cytat tygodnia

"Miałem dwa trudne lata naznaczone kontuzjami, w trakcie których otrzymałem masę wsparcia od kibiców. Powoli wracam do pełni sił, zaś każdy gol wiele dla mnie znaczy. Chcę pomóc sprowadzić Parmę tam gdzie jej miejsce czyli do Serie A." - Roberto Inglese

Shoutbox

Aktualizacje na stronie

Partnerzy

Legalni bukmacherzy w Polsce – sprawdź gdzie można legalnie obstawiać


Parma Fans Worldwide

Statystyki serwisu

Serwis istnieje od: 18.06.2006

Czyli ma już 5646 dni.
Napisaliśmy 17015 newsów

Mamy 285 zarejestrowanych użytkowników.
Obecnie zalogowanych jest 0 osób, oraz 15 gości.

Serwis monitoruje: Stat.4u.pl  

Online:

Oficjalna prezentacja kampanii sprzedaży karnetów

autor: odys; 19.10.2021 ; 14:28;

Przy okazji dzisiejszej prezentacji kampanii sprzedaży karnetów, na Stadio Tardini odbyła się konferencja prasowa z udziałem dyrektora finansowego - Jaapa Kalmy oraz odpowiedzialnego za dystrybucję biletów - Corrado Saniego, którzy zaprezentowali cały projekt.

Kalam: "Zajęło to trochę czasu i było dość problematyczne, jednak ważne jest to, że możemy być tu dzisiaj. To dobry moment, by powiedzieć, że futbol wreszcie wraca do normalności. Jakiś czas temu otworzyliśmy stadiony dla publiczności, teraz zaś możemy wrócić do normalnego, wspólnego przeżywania meczów. To było bardzo ciężkie półtorej roku, zarówno od strony ekonomicznej, jak i społecznej. Piłka nożna jest czymś, co tworzy się na linii zawodnicy-kibice, a bez udziału publiczności doświadczenie to jest po prostu niekompletne. Poczyniony dziś krok ma więc fundamentalne znacznie dla klubu, dla mnie, a także dla prezydenta Krause, w przypadku którego mówimy tu o pierwszej tego typu kampanii. W ostatnich miesiącach pandemii, ciężko pracowaliśmy aby móc otworzyć stadiony z zachowaniem wszelkich norm bezpieczeństwa. Było to trudne, jednak wiedzieliśmy że musimy to zrobić, gdyż jesteśmy odpowiedzialnym klubem. Udało nam się wyeliminować problem dużych kolejek, które mimo wszystkich koniecznych kontroli stały się wręcz ekspresowe. Wejście na stadion jest więc komfortowe i bez problemowe, dzięki czemu kibice mogą w pełni skupić się na przeżywaniu meczowych emocji. Hasłem tej kampanii sprzedaży karnetów jest "Gramy z Wami", które zapożyczyliśmy od kibiców, którzy są wszak naszym dwunastym zawodnikiem."

Sani: "To czysta przyjemność widzieć ponownie ludzi na stadionie. Na poziomie logistycznym mogę powiedzieć, że jedynym problemem, jeśli w ogóle możemy to tak nazwać, był ten związany z wydawaniem kart lojalnościowych, które z założenia mają podnieść poziom wygody kibiców na wszystkich szczeblach. Samo nabycie karnetu powinno być bezproblemowe, gdyż w celu uniknięcia kłopotów z przepustowością utworzyliśmy trzy punkty koordynujące, co ma skutecznie zabezpieczać przed powstaniem zbyt dużych zbiorowisk i kolejek. Z przykrością muszę jednak stwierdzić, iż w tym roku musieliśmy zrezygnować z prawa pierwokupu karnetu, dla osób które posiadały subskrypcję w poprzednich latach. Ma to oczywiście związek z, wciąż obowiązującymi, ograniczeniami w pojemności obiektów, w związku z którymi nie jest możliwe zachowanie dotychczasowej numeracji miejsc."

 

 

Po tym wstępie nastąpiła seria pytań od dziennikarzy, których adresatem był przede wszystkim Jaap Kalma:

 

 

Twoim zdaniem kiedy możliwe będzie pełne otwarcie stadionów?

Nie wiem, ale jeśli miałbym coś przewidywać to powiedziałbym, że mówimy tu raczej o krótkiej perspektywie czasowej, być może jeszcze w tym roku. Na stole rządowym, jest wiele próśb związanych z tym tematem, jednak na ten moment rzeczywistość jest taka, że do dyspozycji mamy 75% obiektu.

 

Czego oczekujesz od fanów w związku z kampanią sprzedaży karnetów? Warto pamiętać, iż prócz opóźnienia, sam zespół też nie prezentuje zbyt wysokiej formy, co może stanowić problem.

Mam wielką nadzieję, że z punktu widzenia boiska, wkrótce nastąpi nasz punkt zwrotny, jestem jednak spokojny o reakcję kibiców, gdyż z prowadzonych przez nas badań wynika, iż bardzo czekali oni na moment startu kampanii. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że na pewną część fanów, spory wpływ będą miały wymierne postępy czynione przez drużynę. Tym nie mniej nasze prognozy są optymistyczne, gdyż nawet w niższych ligach kibice Parmy wykazywali wielkie zaangażowanie przy okazji sprzedaży karnetów.

 

Czy biorąc pod uwagę nieprzekonywującą postawę zespołu, awans w dalszym ciągu jest nadrzędnym celem?

Mówię to jako kibic: nie jestem zadowolony z obecnej postawy drużyny i myślę, że nikt nie jest. Jako dyrektor finansowy muszę jednak dbać o inne rzeczy, zaś sfera sportowa nie należy do zakresu moich obowiązków. Mimo wszystko mam przekonanie, że koniec, końców odniesiemy sukces. Będzie to trudne wyzwanie, jednak cel pozostaje niezmieniony.

 

W trakcie niedzielnego spotkania kibice wywiesili baner odnoszący się do cen biletów. Czy uważasz, że spełniliście ich żądania?

Postawmy sprawę jasno: nikt nie lubi płacić, nikt nie lubi podwyżek cen. Ceny biletów zostały zmienione tego lata. Przybyłem tu w kwietniu i ciężko pracowaliśmy, aby zaplanować ten sezon, a także kolejne które nadejdą. Kwestia cen była jedną z ważniejszych jakie poruszaliśmy. Planujemy bardzo szeroki kontekst, mówimy tu o planie dziesięcioletnim, w ten sposób jesteśmy w stanie zrobić o wiele więcej, niż planując wszystko z roku na rok. Wszystko co do tej pory widzieliście jest efektem postawienia na długofalowy projekt, tyczy się to także stadionu oraz ogólnej organizacji klubu od strony sportowej. Po rozważaniach i szczegółowych kalkulacjach zgodziliśmy się co do kształtu cen. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że jest spora grupa ludzi, którzy uważają że sytuacja w której po spadku ceny biletów są wyższe niż przed, jest nienormalna. Rozumiem ten pogląd, jednak tak to niestety nie działa, a przynajmniej nie w sporcie, który do tego bardzo mocno odczuł skutki pandemii. Wierzymy w to, że relacja między klubem, a kibicami jest czymś więcej niż ta na linii konsument-produkt. Zależy nam na tym, by kibice byli gotowi wspierać klub niezależnie od tego czy idzie mu dobrze czy źle. Poza tym dużo inwestujemy też w stadion, co wszystkim nam przyniesie korzyści. Czy nasze ceny są "popularne"? Nie wiem. Znajdują się za to w przedziale, który uznaliśmy za właściwy i rozsądny.

 

Czy planowane są jakieś ulgi dla grup wiekowych?

Oczywiście, informacje na ten temat wkrótce będą rozpowszechnione. Jestem bardzo zadowolony z tego, że udało się nam stworzyć zniżki dla grup Under 14 i Under 18, co zwiększa możliwość uczestniczenia w meczach również dla całych rodzin. Zależy nam na ściągnięciu młodzieży na stadion. Można powiedzieć, że działamy tu na podobnej zasadzie co w trakcie mercato, gdzie również nasze działania oscylowały wokół młodzieży.

 

Na jakim etapie jest temat nowego stadionu?

Jak już dobrze wiecie, niedawno rada miasta wyraziła pozytywną opinię na temat projektu, w związku z czym przeszliśmy do kolejnego etapu. Trzeba mieć jednak na uwadze, iż renowacji stadionu jest bardzo skomplikowana i wciąż pozostaje cała masa aspektów do oceny. Tym niemniej, póki co, wszystko idzie bardzo sprawnie. Jeśli mogę pozwolić sobie na osobistą uwagę, muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem tego w jaki sposób ten projekt jest zarządzany przez miasto. W innych miastach, których nazw nie chcę wymieniać, w podobnych przypadkach zawsze było mnóstwo problemów, w Parmie zaś wszystko jest klarowne i przejrzyste.

Zobacz także

Brak komentarzy







Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Wszelkie prawa zastrzeżone przez: FCParma.com.pl.